PODZIEL SIĘ PIĘKNEM ZE WSZYSTKIMI oto hasło świątecznej akcji zorganizowanej przez markę L’Oreal wraz z Fundacją TVN. Z tej okazji odbyła się konferencja prasowa, którą poprowadziła Magda Mołek.
Z okazji zbliżających się świąt cztery marki: L’Oréal Paris, Garnier, Mixa oraz Maybelline New York po raz pierwszy w historii zjednoczyły się, aby wspólnie podzielić się piękną ideą polegającą na wsparciu Fundacji TVN „nie jesteś sam”.
„Chcemy zaproponować najlepsze rozwiązania w dziedzinie piękna. Co możemy więc zrobić dla Polaków w okresie świąt? Postanowiliśmy nawiązać współpracę z Fundacją TVN” – powiedziała Anne Deubreil-Machet, dyrektor generalna, z Działu Szerokiej Dystrybucji L’Oréal Polska. Kupując produkty z tych czterech marek lub wysyłając kartkę świąteczną do najbliższych poprzez stronę www.PodzielSiePieknem.pl, możemy wspomóc Fundację i uczynić świat piękniejszym!
Dominika Świerczewska z Fundacji TVN wyraziła podziękowanie i nadzieję, że tak ważny projekt spotka się z szerokim zainteresowaniem Polaków i przyniesie pomoc tym najbardziej potrzebującym. Jednocześnie dodała, że jest uzależniona od kosmetyków kolorowych marki Maybelline, a szczególnie poleca maskary. Zachęcamy do wysyłania świątecznych kartek za pośrednictwem str www.PodzielSiePieknem.pl, która będzie działać od 1 do 24 grudnia. Specjalne, bożonarodzeniowe kartki wykonali polscy fotograficy oddając klimat poszczególnych marek.
Magda Wunsche w swoim obrazie skupiła uwagę na cieple relacji. Tą cechą odznacza się marka Garnier.
Łukasz Pukowiec podkreślił modny duch marki Maybelline.
Mateusz Stankiewicz wyraził najwyższą klasę i aspiracyjny charakter przekazu firmy L’Oreal.
Z kolei Łukasz Pęcak skupił się na relacji kobiet z dziećmi, na nieskończonej miłości i bliskości.
***