Warning: mysqli_query(): (HY000/1030): Got error 28 from storage engine in /mnt/homesext/r5885986/test.kosmetykaikosmetologia.pl/wp-includes/wp-db.php on line 2007
GARNIER 100 LAT! – Kosmetyka i (Psycho) Kosmetologia

GARNIER 100 LAT!

Konferencja marki Garnier odbyła się w przepięknych okolicznościach wśród składników z niemal całego świata, które mieliśmy okazję skosztować, dotknąć, powąchać. Z nowości – przypadł mi do gustu krem z lawendą – poezja! Balsam do włosów na bazie mleczka kokosowego i oleju makadamia oraz żel oczyszczający z trawą cytrynową pochodzącą z upraw ze Sri Lanki.

To zaledwie kilka wartych uwagi najnowszych kosmetyków, znanych od 1904 roku. Wówczas to powstały pierwsze produkty do pielęgnacji włosów. Pamiętam w latach 80. tych szampony Ultra Doux, które stały się naszymi ulubionymi. W ofercie pojawiła się teraz maska do włosów na bazie aloesu i banana, stąd nasze fotki na bananowej huśtawce….

Historia marki GARNIER od ponad 100 lat opiera się na wykorzystaniu składników pochodzenia naturalnego, innowacyjnych technologiach oraz skutecznych formułach. Firma podkreśla swoje zaangażowanie i podjęte działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Pod hasłem NATURALNIE RAZEM! zorganizowała  konferencję w Centrum Praskim Koneser, podczas której opowiedziano o   transformacji marki opartej na trzech fundamentach: innowacyjności pod kątem naturalności produktów, zrównoważonym pozyskiwaniu składników oraz ochronie środowiska.

Spotkanie było też okazją do przedstawienia Ambasadorek GARNIER: Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz, które są twarzami linii farb GARNIER Color Naturals, a od czerwca tego roku również żelu nawilżającego Hyaluronic Aloe Jelly. Gości oficjalnie przywitali przedstawiciele marki Garnier: Katarzyna Chaber Osińska (Communication Director), Sylwia Rosik (Marketing Director Skin Care) oraz Rafał Szablicki (Marketing Director Haircare and Haircolor).

Zaproszono nas do ZIELONEGO ŚWIATA GARNIER’A, który stworzono z materiałów z recyklingu, ponownie nadających się do przetworzenia. Przestrzeń, oddająca ideę transformacji marki, składała się z 7 stref tematycznych. W każdej z nich mogliśmy poznać i przetestować formuły kosmetyków i bogactwo składników naturalnych, jak również dowiedzieć się o szczegółach programów zrównoważonego rozwoju i działaniach GARNIER na poczet ochrony środowiska.

Program Zrównoważonego Rozwoju obejmuje ochronę nie tylko samych składników, ale również wsparcie lokalnych społeczności zaangażowanych w ich uprawę i pozyskiwanie. Okazuje się, że Fabryka w Kaniach jest największą fabryką L’Oréal na świecie pod względem produkcji ilościowej oraz jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie i ekologicznie. Podczas konferencji zaprezentowano osiągnięcia z zakresu redukcji zużycia wody, ograniczenia zużycia energii i emisji CO2, jak również politykę odpadów, na bazie której, od 2001 roku, 100% odpadów z fabryki dostaje nowe życie.