KAMPANIA EDUKACYJNA – TWARZ Z GŁOWĄ

Z najnowszych badań na temat wiedzy i postaw Polaków wobec medycyny estetycznej, które przeprowadził instytut badawczy Millward Brown  wynika, że zabiegi medycyny estetycznej stają się coraz bardziej popularne i budzą coraz mniej kontrowersji.

Firma Allergan, pomysłodawca kampanii – „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość”  zaprosiła ekspertów do debaty poświęconej perspektywom medycyny estetycznej. Znaleźli się wśród nich przedstawiciele Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging Polskie Towarzystwo Lekarskie – Oddział w Warszawie oraz Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

Debata_inaugurująca_kampanię_Twarz_z_Głową_wiem_wymagam _wybieram_sprawdzoną jakość_21_03_2013

Prelegenci: Prof. Waldemar Placek – Przewodniczący, Sekcja Dermatologii Estetycznej, Polskie Towarzystwo Dermatologiczne, prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec-Plinta – Seksuolog, ginekolog, Kierownik Katedry Zdrowia Kobiety Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska – Prezes Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, dr Maria Rotkiel – Psycholog społeczny, dr Andrzej Ignaciuk – Prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging, Sekcja Medycyny Estetycznej PZL oraz Anna Popek, prowadząca spotkanie

twarz z głową

Anna Popek, prowadząca spotkanie z Tamarą Gotowicką z KOSMETYKI I KOSMETOLOGII i dr Marią Rotkiel, psychologiem

Kampania skierowana jest do osób, które poszukują rzetelnej wiedzy z zakresu medycyny estetycznej. Jak podkreślili prelegenci zabiegi są bezpieczne, jeśli będziemy z nich korzystać rozważnie. Zwrócono uwagę na istotną rolę lekarza, który powinien przeprowadzić z pacjentem wywiad, zaproponować lub też odradzić zabieg, jeśli nie jest on właściwy.

twarz z głową debataaaa